سفیر عربستان در آمریکا ارزش کشتن ندارد
خبرنگار فراری

خبرگزاری فارس: "رابرت دریفوس"، روزنامه‌نگار مستقل و مشهور آمریکایی در گزارشی با زیر سوال بردن اتهامات اخیر آمریکا بر ضد ایران تصریح کرد که سفیر عربستان در آمریکا در حدی نیست که ایران بخواهد برای کشتنش برنامه‌ریزی کند.

الجبير، سفير عربستان در آمريكا            
الجبير، سفير عربستان در آمريكا
-------------------------------

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دیپلمات، "رابرت دری‌فوس"، روزنامه‌نگار مستقل و مشهور آمریکایی در گزارشی با زیر سوال بردن اتهامات اخیر آمریکا بر ضد ایران تصریح کرد که سفیر عربستان در آمریکا در حدی نیست که ایران بخواهد برای کشتنش برنامه‌ریزی کند.
 
بنابراین گزارش، وی در مقاله خود با اشاره به اینکه سفیر عربستان در آمریکا فاقد هرگونه نسبت با خاندان سلطنتی این کشور است تصریح کرد که چنین شخصی ارزش آن را ندارد که ایران بخواهد با برنامه‌ریزی برای ترور وی خطرات مترتب بر آن را متحمل شود.
 
این روزنامه‌نگار معروف آمریکایی تاکید کرد که در تمام جهان به این نکته پی برده‌اند که توجیهات اطلاعاتی به‌کار گرفته شده از سوی آمریکا در خصوص این طرح مورد ادعا، به شکل خنده‌آوری ناکافی است.
 
صحبت به زبان غیر رمزآلود در خطوط تلفن بین ایران و آمریکا، نقل و انتقال پول به حساب غیرامن و تلاش برای استخدام یک کارتل بدنام مکزیکی از جمله مواردی است که از نظر این روزنامه‌نگار آمریکایی بسیار غیراحتیاطآمیز بوده و اصلا به سبک و سیاق انجام چنین طرحی نمی‌خورد و بیشتر شبیه به ادعایی مضحک است.
 
آمریکا ایران را متهم کرده است که تلاش کرده است سفیر عربستان را در آمریکا ترور کند و ایران نیز قاطعانه اتهام مزبور را رد کرده و تصریح کرده است که این اقدام در راستای ایجاد تفرقه بین کشورهای مسلمان منطقه صورت گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.